ODPOVĚDI NA ČASTÉ DOTAZY

 

Proč užíváte jednoduché zobrazení webových stránek..?

Většina webů inf. systému ORGMAN je záměrně koncipována tak, aby stránka vypadala jako běžný dokument, který lze i tisknout ve formátu A4. Web tak zároveň funguje bez redakčních systémů a může sloužit jako prezentace i bez připojení na internet. Stránky jsou snáze zobrazitelné, přehlednější a objem dat nutných ke stažení menší, což ocení uživatelé s pomalým nebo placeným datovým připojením. Je na uživateli, zda preferuje prezentace prostřednictvím přehlednějších jednostránkových webů, nebo zvolí weby propracovanější - ale provozně i finančně náročnější.

Propracovanější redakční systémy fungují i na doménách HOLIDAYRESORT.cz, SERVISPARK.cz SKOLYJM.cz, kde lze zveřejňovat příspěvky i komentáře. Na na všech stránkách jsou odkazy kterými lze přepnout  "snadné zobrazení" na "komplet zobrazení" a naopak. Doporučené nastavení pro tisk při snadném zobrazení viz servispark.cz/podpora.

Jak je zabezpečena ochrana dat..?

Weby informačního systému ORGMAN používají protokol HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure). Na rozdíl od HTTP garantuje protokol HTTPS zabezpečenou komunikaci s větší ochranou přenášených dat, proto je užíván novějšími internetovými prohlížeči, které stahování dat z nezabezpečených webů postupně omezují. Uživatelská podpora funguje nadále na www.orgman.cz ve snadném zobrazení. Komunikace při které se pracuje s osobními údaji jako webmail a publikování příspěvků registrovaných uživatelů probíhá výhradně na zabezpečeném portálu httpS://servispark.cz.

Pravidla užívání webů a ochrany osob. údajů najdete na www.servispark.cz/pravidla.

Jak získat e-mailovou schránku..?

Výhodou schránek @skolyjm.cz, @holidayresort.cz, @servispark.cz, je, že garantují příjem "úřední" pošty z hromadně rozesílané z adres kr-jihomoravsky.cz, jmskoly.cz i luzamky.cz. Každá schránka má vlastní datové úložiště vč. kalendáře a databáze kontaktů a lze ji obsluhovat pře libovolní internetový prohlížeč (jako na "Seznamu"). Nastavení účtu viz orgman.cz/podpora. Kapacita schránek 1 GB. Z "koše" jsou automaticky mazány zprávy starší než 30 dnů.

Jak funguje hromadná distribuce el. pošty ?

Distribuční systém el. pošty zůstává funkční součástí inf. systému ORGMAN. Maily lze na požádání hromadně rozeslat vybraným skupinám adresátů zahrnutým do distribuční databáze.

Rozdíl mezi distribučními systémy ORGMAN na doméně skolyjm.cz a Školským portálem JmK na doméně jmskoly.cz je mj. v tom, že prostřednictvím distribučního systému ORGMAN lze rozeslat informace i na dříve samostatné MŠ a NZŠ. Katalog Školského portálu JmK na www.jmskoly,cz/katalog zahrnuje pouze právní subjekty a na adresy v něm uvedené je rozesílána úřední pošta z JmK. V každé databázi proto mohou být rozdílné adresy.

Řešení problémů

Pokud nechodí "úřední pošta", doporučujeme zkontrolovat, jakou kontaktní adresu máte uvedenu na www.jmskoly.cz, protože "úřední pošta" z OŠ JmK i informace k soutěžím jsou hromadně rozesílány na adresy registrované tímto portálem.

Přeposílání zpráv na další adresy, je možné, ale některé servery (např. @seznam.cz) přeposlané zprávy občas blokují a není chybou systému ORGMAN, že nelze garantovat jejich doručení. Možným řešením je stahovat maily prostřednictvím protokolu "IMAP" příp. "POP3" nebo zkusit nastavit na schránce kam poštu přeposíláte, že zpráva příslušného odesilatele není spam.

 

Možnosti zobrazení SNADNÉ+TISK A4 • KOMPLETNÍ