FAQ

ODPOVĚDI na časté DOTAZY

Aktualizováno

15.04.2025

Verze pro tisk

 

Proč užíváte jednoduché zobrazení webových stránek..?

Většina webů informačního systému OrgMan je záměrně koncipována tak, aby stránka vypadala jako přehledný dokument, který lze vytisknout ve formátu A4. Web funguje bez redakčních systémů a po stažení na lokální disk může sloužit jako prezentace i bez připojení na internet. Stránky jsou přehlednější a objem dat nutných ke stažení menší, což ocení uživatelé s placeným datovým připojením. 

Cílem propagace na všech doménách inf. systému OrgMan je snadný informační servis. Za tím účelem vytváříme a na všech doménách inf. systému OrgMan na požádání prezentujeme jednostránkové "servisní weby" obsahující základní informace, co lze tisknout i jako leták. Např. "Servisní web" HotelSobol sumarizuje obsah oficiálního webu HotelSobol.cz.

Propracovanější redakční systémy fungují na doménách HOLIDAYRESORT.cz, SERVISPARK.cz SKOLYJM.cz, kde lze na "Fóru" zveřejňovat příspěvky i komentáře. Na na všech stránkách inf. systému OrgMan jsou odkazy kterými lze přepnout na "snadné zobrazení" příp. "verzi pro tisk". Doporučené nastavení pro tisk při snadném zobrazení viz servispark.cz/podpora.

Jak je zabezpečena ochrana dat..?

Weby inf. systému OrgMan používají protokol HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure). Komunikace při které se pracuje s osobními údaji, jako webmail a publikování příspěvků registrovaných uživatelů, probíhá výhradně na zabezpečeném portálu httpS://servispark.cz. Informační servis a uživatelská podpora, kde se nepracuje s osobními daty, funguje ve snadném zobrazení nadále i na www.orgman.cz a dalších přidružených doménách.

Pravidla užívání webů a ochrany osob. údajů najdete na www.servispark.cz/pravidla.

Jak získat e-mailovou schránku..?

Vlastní mail lze mít na doménách @skolyjm.cz, @orgman.cz, @holidayresort.cz a @servispark.cz. Výhodu těchto adres je, že neblokují "úřední" poštu z hromadně rozesílané z adres kr-jihomoravsky.cz, jmskoly.cz i luzamky.cz. Obsluha schránky funguje podobně jako "Gmail".

Zřízení schránky a nastavení účtu viz orgman.cz/podpora.

Jak funguje hromadná distribuce el. pošty ?

Distribuční systém el. pošty zůstává funkční součástí inf. systému OrgMan. Maily lze hromadně rozeslat vybraným skupinám adresátů zahrnutým do distribuční databáze.

Rozdíl mezi distribučními systémy OrgMan na doméně skolyjm.cz a Školským portálem JmK na doméně jmskoly.cz je mj. v tom, že prostřednictvím distribučního syst. OrgMan lze rozeslat informace i na dříve samostatné MŠ a NZŠ. Katalog Školského portálu JmK na www.jmskoly,cz/katalog zahrnuje pouze právní subjekty a v každé databázi mohou být rozdílné adresy.

Řešení problémů

Pokud nechodí "úřední pošta", doporučujeme zkontrolovat, jakou kontaktní adresu máte uvedenu na www.jmskoly.cz, protože "úřední pošta" z OŠ JmK i informace k soutěžím jsou hromadně rozesílány na adresy registrované tímto portálem.

Přeposílání zpráv na další adresy, je možné, ale některé servery přeposlané zprávy občas blokují a není chybou systému OrgMan, že nelze garantovat jejich doručení. Možným řešením je stahovat maily prostřednictvím protokolu "IMAP" příp. "POP3" nebo zkusit nastavit na schránce kam poštu přeposíláte, že zpráva příslušného odesilatele není spam.

 

 

Webová stránka inf. systému OrgMan optimalizovaná pro snadné zobrazení a tisk