Proč užíváte jednoduché zobrazení webových stránek..?
Většina webů inf. systému
ORGMAN
je záměrně koncipována tak, aby stránka
vypadala jako běžný dokument, který lze i tisknout ve formátu A4.
Web tak zároveň funguje bez redakčních systémů a
může sloužit jako prezentace i bez připojení na internet. Stránky jsou snáze zobrazitelné, přehlednější
a objem dat nutných ke stažení menší, což ocení uživatelé s pomalým nebo placeným datovým připojením.
Je na uživateli, zda preferuje prezentace prostřednictvím přehlednějších jednostránkových webů,
nebo zvolí weby propracovanější - ale provozně i
finančně náročnější.
Propracovanější redakční systémy
fungují i na doménách
HOLIDAYRESORT.cz,
SERVISPARK.cz
SKOLYJM.cz, kde lze
zveřejňovat příspěvky i komentáře. Na na všech stránkách jsou odkazy kterými
lze přepnout "snadné
zobrazení" na "komplet
zobrazení"
a naopak.
Doporučené nastavení pro tisk při snadném
zobrazení viz
servispark.cz/podpora.
Jak je zabezpečena ochrana dat..?
Weby
informačního systému
ORGMAN
používají protokol HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure). Na rozdíl od HTTP garantuje protokol HTTPS
zabezpečenou komunikaci s větší ochranou přenášených dat, proto je užíván novějšími internetovými prohlížeči, které stahování dat z
nezabezpečených webů postupně omezují. Uživatelská podpora funguje nadále na
www.orgman.cz
ve snadném zobrazení. Komunikace při které se pracuje s osobními údaji jako
webmail
a publikování příspěvků registrovaných uživatelů probíhá výhradně na zabezpečeném portálu
httpS://servispark.cz.
Pravidla užívání webů a ochrany osob. údajů
najdete na
www.servispark.cz/pravidla.
Jak získat e-mailovou schránku..?
Výhodou schránek
@skolyjm.cz,
@holidayresort.cz,
@servispark.cz,
je, že garantují příjem "úřední" pošty z hromadně rozesílané z adres kr-jihomoravsky.cz,
jmskoly.cz
i
luzamky.cz.
Každá schránka má vlastní datové úložiště vč. kalendáře a databáze kontaktů
a lze ji obsluhovat pře libovolní internetový prohlížeč (jako na "Seznamu").
Nastavení účtu viz
orgman.cz/podpora.
Kapacita schránek 1 GB. Z "koše"
jsou automaticky mazány zprávy starší než 30 dnů.
Jak funguje hromadná distribuce el. pošty ?
Distribuční systém el. pošty
zůstává funkční součástí inf. systému
ORGMAN.
Maily lze na
požádání hromadně rozeslat vybraným skupinám adresátů zahrnutým do
distribuční databáze.
Rozdíl mezi distribučními systémy
ORGMAN
na doméně
skolyjm.cz
a Školským portálem JmK na doméně
jmskoly.cz
je mj. v tom, že prostřednictvím distribučního systému
ORGMAN
lze rozeslat informace i na dříve samostatné MŠ a NZŠ. Katalog Školského portálu JmK na
www.jmskoly,cz/katalog
zahrnuje pouze právní subjekty a na adresy v něm uvedené je rozesílána úřední pošta z JmK. V každé databázi proto mohou být rozdílné adresy.
Řešení problémů
Pokud nechodí "úřední pošta", doporučujeme zkontrolovat, jakou kontaktní adresu máte uvedenu na
www.jmskoly.cz,
protože "úřední pošta" z OŠ JmK i informace k soutěžím jsou hromadně rozesílány na adresy registrované tímto portálem.
Přeposílání zpráv
na další adresy, je možné, ale některé servery (např.
@seznam.cz)
přeposlané zprávy občas blokují a není chybou systému
ORGMAN, že nelze garantovat jejich doručení. Možným řešením je stahovat maily prostřednictvím
protokolu "IMAP" příp. "POP3" nebo zkusit nastavit na schránce kam poštu přeposíláte, že zpráva příslušného odesilatele není
spam.